09.25 snart kommer Mimmi :)

Nu är klockan halv 10 typ.. och 10 över 10 går min buss härifrån kumla
till örebro, för klockan 11 kommer Mimmi med tåget från stockholm :)
usch vad jag är nervös, fast det kommer nog gå bra... hoppas jag :p

vi ska nog vara i örebro hela dagen, för hennes tåg går hem senare ikväll :)
får la se vad vi hittar på,
nu tycker jag att det är väldigt jobbigt att vänta & vänta & vänta,
klockan kan gärna gå lite fortare eftersom jag blir mer nervös av att vänta :p

menmen, nu ska jag fixa det sista, ni får väl höra ikväll hur det gick :)

pusssssva:*

Kommentarer
Postat av: mimmi

Inte ska du vara nervös;)(säger ajg som typ får så ont i agen så att jag knappt kan andas>.< x''D) massa pussar...det blir nog bra:P<33

2009-07-07 @ 23:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0