19.30

Hejsanhoppsan,

har precis sakt hejdå till min syster som ska åka på en lite roadtrip med sin pojkvän :)
lite avundsjuk är jag...
MEN nästa vecka drar jag på roadtrip med dom :D
förra året var vi till borås nossebro göteborg, kollade på Mimikry konserter efter hela vägen :p
as kul var det så får väl hoppas det blir lyckat denna gång också :)

idag är jag segast i stan trorja,
var på party igår, som slutade med att jag fick gå hem i strumpor i regnet :O
någon jävla fattig slyna, snodde mina skor jag vart rå förbannad,
påväg hem frös mina fötter ihjäl ;s inte så kul...
orka -.-
väl hemma somnade jag inte förens 6 imorse jag va dööh trött asså..

nu sitter jag här, fortfarande i min sov tröja o mysbyxor :p

nu blir det dusch, sen får jag se

kyssss
xoxo Elooj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0