21.28

Har ni saknat mig?  klart ni har :)
har precis kommit hem, har varit o hälsat på Therese som jag inte
träffat på as länge :) vi satt o snacka gamla minnen... trevligt trevlig
annars har jag typ inte gjort så mycket idag, bara softat :)

fick nyss ett samtal åååh blir så sur,
att när man har planerat saker så blir ingenting som det ska.
förstår inte hur folk tänker när dom planerar,
kanske ska tänka till lite innan man bestämmer något.
ah iaf så blev jag sur... som vanligt.

Imorn ska jag vara i örebro heeeela dagen :)
men världens finaste :* min lilla ögonsten<3
kommer nog va blandade känslor fast mest nervositet :p hahah

senare imornkväll blir det nog o träffa therese igen, bästa att passa på
när hon är här i kumla, annars bor hon ju i eskilstuna :s

nu ska jag göra Té och macka, sen blir det mys vid tv:n

kisssies!

Kommentarer
Postat av: mimmi

du e finast<3:) puss på dig:*

2009-07-07 @ 22:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0