23.16

Toodilooo! :)

idag kan jag väl knappast säga att jag gjort mycket...
vaknade väl typ vid 4 på eftermiddagen, typ slappa vid datan oså.
sen åkte vi en sväng till sjukhuset, o grejja lite, sen till maxi
& handla mina efterlängtade POPCORN, vad vore livet utan dom liksom? :o älskar´t
sen träffa mamma o snacka om helgen för då far vi till SMÅLAND :D

med moster o lillkusinen :)
kommer bli kanoners! :)

hoppas att ni tar vara på bloggsmsen :) det glädjer mig iallafall :)

just nu gör jag inte alls mycket, väntar på att mitt tee vatten ska börja koka :)
 sen blir det väl datanördning på högnivå hela natten lång :p

nu måste jag rusa, det kokar ;)

kyssss
xoxo Elooij

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0