confused!?

ja vad ska jag säga?
finns inte så mycket att säga...
Minnena kommer ju alltid finnas kvar,
för innerst inne är det du & jag...

funderar starkt på att flytta.. bara sticka härifrån.
har varit depp sen en lång tid tillbaka, & jag vet inte hur jag ska hantera sorgen & ilskan jag bär...
vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.
vem jag ska vända mig till.
hur jag ska kunna prata
& ta åt mig av den hjälp jag får ;s

ingenting är som förut längre,
att jag fortfarande kan stå på mina egna ben är fan ett mirakel.

i´m f cking confused!!!!
det ända jag vill är att hitta till rätta.

men det verkar bli en svår färd att vandra vidare i livet utan några svar!

FANFANFAN kan dom här äckliga j vla tårarna ta slut?
varför just jag? jag bad inte om att bli född & uppfostrad till den jag är idag.....


F ck it!

Kommentarer
Postat av: sandra

det vore snällt :) men jag ska vänta ett tag till. men du får väldigt gärna följa med! :D

2009-07-29 @ 12:28:22
URL: http://sandraeriikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0