dålig uppdatering

Har ni saknat mig? dum fråga, klart ni har!! :D
jag har varit super dålig på uppdateringen, men har varit hos min syster hela veckan,
& deras mobilabredband är väl inte världens snabbaste, så orka inte sitta vid en såå seeeg data :o
menmen, har iallafall kommit hem idag.. veckan har varit skön! bara massa slapp...

Tisdag: gick upp halv 5 på morgonen åkte till min syster, la mig i deras soffa & sov, sen typ slappa vi
onsdag: upp ganska tidigt, softa, sen hämta vi min bror Jesper, som jag träffat en gång i hela mitt liv :o det va trevligt.
så typ på kvällen, drack vi lite öl o snacka :)
torsdag: vakna, upp tog en cigg, åkte till pizzan & käka sallad till frukost haha! nyttigt (y) nooot...
menmne, åkte hem igen slöa som faaan! sen bjöd pappa oss på middag, så vi kom hem till mig
jag duscha & satt vid min efterlängtade dator :D:D (datanörd) :* puss på´t
sen sminka jag mig, så käka vi sen åkte syrran hem med bror & david, jag stanna hemma,
gick ut & snacka med M sen kom J & A så snacka vi massa shit.. om allt & inget..
sen gick M hem, så jag och dom andra gick till statoil (ända stället öppet i kumla vid den tiden) :s jobbigt-.-
köpte en cola, sen gick vi till station och luffa på en bänk, snacka i nån timma, sen åkte dom hem & jag gick hem o satte mig här :)

så min vecka har bestått av sova, film, sova, äta,film & sova x) fast har varit väldigt skönt. :)
nu ska jag börja mitt äventyr, i veckan blir det liseberg med angelica :D (y) tummen upp!
sen nästa vecka blir det förmodligen roadtrip uppåt i svergie :D kommer nog bli as kul.
den 30:e juli är det konsert i örebro... MIMIKRY dubbla tummar upp för det :D
eftersom det är världens bästa svenska punkrock band :D

sen får jag väl ta resten av dagarna som dom kommer, inget planerat iaf.

+ att jag är sur, min överförnings makapär funkar inte :O så inga nya bilder på datorn inte :( SUCK ´-.-
jobbigt, eftersom jag oftast bara tar bilder med mobilen :s
aja, livet går vidare :)
som om ni bryr er ;) ellr ja klart ni gör :)

nu har jag ont i huvudet oxå :o buhuuu synd om mig asså...
imorn ska jag upp vid 8 jag & M ska sola :) skönt.. eftersom den här sommaren har hittills bara bestått av regn regn regn regn och åter äckligt jävla regn :o

aja nu orkar jag inte skriva mer :o

Jag saknar min mimmimus jätte jätte mycket!! <33


Mimmi<3

Jag:)

Kommentarer
Postat av: Marion :)

nice som faen, har saknat dig!



pusspusss <3

2009-07-24 @ 02:17:40
URL: http://ttiep-marre.blogspot.com
Postat av: mimmi

aww <3 Saknar dig otroligt mkt hjärtat..



hoppas att "sen får jag väl ta resten av dagarna som dom kommer, inget planerat iaf." att vi akn ses då(aa):)<333



puss på vackraste!

2009-07-24 @ 04:19:10
Postat av: froidan

Tack, va snäll du är :)

2009-07-24 @ 09:29:53
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: carrolina

klart ja har saknat dig! måste hitta på något snart <33

2009-07-24 @ 14:13:46
URL: http://blondincc.blogg.se/
Postat av: Bella

Gurkan?:D

2009-07-28 @ 15:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0