klippning på gång!

tooodiloo! :)
nu är jag här igen *happyface*
har precis kommit hem,

idag:
vaknade klockan tio i örebro hos Viktor, skulle ta bussen hem 5 över11
men orka inte så jag åkte hem 10 över 1,
mötte upp L så gick vi och fikade :) myspys, länge sen vi träffades<3
satt & prata gamla minnen oså.
sen efter fikan så gick vi till maxi & handla tuggummi & dextrosol (stavning?)
så gick L hem & jag gick hem, så nu ska jag strax duscha,

Klockan 5 ska jag till min frisör :o usch vill verkligen inte klippa mig.
men jag måste.. så jävla risigt hår! bara jag inte blir jätte korthårig
för då blir det hårförlängning med en gång det kan jag lova...

för övrigt, så slutar S 7 ikväll så ska vi la hitta på nått skoj :) tror jag ska pierca mig?
vänstersidan på underläppen? vad tycker ni?
för er som INTE vet så har jag en i mitten på under läppen & en på höger överläpp :)
jag är fan piercingkååååt! så extremt jävla snyggt ! :D

sen ska jag nog tattuera mig nästa månad när jag får pengar :)
den kommer väl gå på typ runt 1500-2000 sa tattueraren :) men det är grymt snygg
så den är värd varenda liten krona! :) den ska gå över sidan asså mellan mage & rygg om ni fattar?
aja gör ni inte det, så får ni väl fundera ut det :)

tatuering är oxå väldigt skön känsla, asså det är en skön smärta. typ -.-
eller hur ska jag säga för att inte låta Emo >.< haha!
aja tolka det hur ni vill :)

nu ska jag nog hoppa in i duschen.!
bild på kläderna jag köpte igår, kmr väl nångång när jag orkar -.-

bild på mitt hår kommer senast ikväll :)

kyssss
xoxo Elooij

Old pic! <

Kommentarer
Postat av: S'

vem tattuerar du dig hos? :)

2009-07-28 @ 15:35:09
URL: http://sandraeriikssons.blogg.se/
Postat av: S'

sv: okej. vet du om han fyller i tattueringar som bleknat? :)

2009-07-28 @ 17:48:02
URL: http://sandraeriikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0