seg morgon! :s

Tooodilo! :)
nu har jag typ precis gått upp,
har packat allt & till o med lagat frukost till mig själv :o kors i taket :P

om ca 2 timmar kommer Mamma och hämtar mig, då far vi till småland :)
ser inte fram emot resan, men typ sovasovasova, för jag e as trött,
vid 11 kommer D hit som jag inte träffat på länge :) trevligt.

nu får ni försöka att inte sakna mig allt för mkt,
eftersom jag inte kommer uppdatera några inlägg..
men på söndag när jag kommer hem har jag antagligen en smaskig story om alla händelser,
och förhoppningsvis lite bilder :)

så ni får hålla ut tills dess.
nu ska jag mumsa på min frukost :)

kyssss
xoxo Elooij

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

kul med småland. vad ska du göra där?

2009-07-17 @ 10:40:01
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0