sovmorgon! :)

Sköööönt klockan är typ 10 över 2 o jag har precis vaknat :D
fast av att babys telefon börja ringa precis i örat på mig :@ hahah
hon hoppa nyss in i duschen så då kan jag ju passa på att skriva lite :)

det var väl helt okey igår :)
var först hos mamma o åt as god mat :)
sen somna jag o baby i varsin ände av soffan.. skööönt!!!
sen vakna vi typ vid 8 på kvällen haha :O så mamma skjutsa hem oss,
då åkte vi till maxi o handla, dricka chips och vindruvuor, smarrigt!
sen hem till pappa, käka vindruver så satte jag på mig myskläder sen drog vi ut :)
till : Jonas Matilda Julia Matti & Dennis :) satt nere vid kumlasjön o drack lite, spela lite kort :)
sen drog alla vi förutom Julia till André där satt andré alex nån blondie och nån jag vet vem det är
men minns inte namnet på x) hahaha
satt där spela lite kort o drack lite, sen vart klockan 01.00 så vi skulle dra o bada :p
kom typ halvvägs till badet sen ångra typ alla sig, för ALLA var typ as packade :D
så jag o baby gick hem o käka chips istället :) MYCKET bättre :)

sen låg jag o prata i telefon till typ 4 imorse, eller ah tror fan jag snacka i sömnen,
så trött vad jag! :p

idag vet jag inte riktigt vad som händer,
kanske får besök :D lovely <3

nu ska jag ta en morgon cigg,

kysssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0