ge mig energi

tuuuudiluuu! :)

har precis kommit hem från skuuulan -.-
usch, är verkligen jätte skoltrött.
skönt snart är det lov iaf :)
sen får man hoppas på att året går fort :)

funderar på att ta något att äta,
typ nån frukt? haha.. har blivit helt fruktgalen :o
äter frukt hela tiden, fast de e väl bra det ist för att trycka i sig
massa onödiga kalorier. man vill ju inte bli tjock liksom :)

idag har jag ingen aning om vad som händer.
hmm, får la se vad dagen/folk har att erbjuda :)

är så jäkla trött om dagarna!?
förstår inte, om jag fick så skulle jag kunna sova en vecka i sträck.
sjukt, vart är all min energi jag hade?
förr hade jag alldeles för mycket energi..
och huvudvärken har blivit en daglig vana :s usch o fy...
GE MIG ENERGI!
ge mig ork till allt..

kunde inte hålla mig så nu sitter jag här med en sur mandarin :D as gott!

BTW: sluta ring mig med privat nummer!
ni får ändå inget svar, eftersom jag ICKE svarar på dolt!
har ringt samanlagt 10 ggr idag från dolt :s
moooongolider!

nu ska jag leta fram en bra låt sen ska jag nog äta massa frukt
och bara tjocka mig :D

see yah
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0