helgens bravader!

tuuuudiluuu!! :)

kom precis hem från amanda :)
hon följde såklart med<3

helgen har spenderats med henne!
myspys hare varit...

o igår kollade vi på 2 as bra filmer :)
sen skulle vi gå ut och gå en sväng på natten snacka lite o ta en cigg:)

vi gick ganska långt sen efter ett tag kommer det en svart saab
som stanna precis framför oss :/ o i den satt en gammal äcklig gubbe o glodde på oss,
så vi vände för vi vart as rädda, då åkte han typ efter han backa o åkte runt hela skiten
typ åt det hållet vi gick...
vart skit skrajja så vi spraaaaang o gömde oss bakom en container...
skaka som två jävla idioter.. o mitt hjärta slog i typ 2467347856
fan slog 112 på mobilen ifall att, och amanda ringde sin mamma

precis som i en skräck film, fan fick verkligen gömma oss för äckelgubben
fyfan har aldrig varit så rädd i heeeela mitt liv :s

tillslut vågade vi oss ut på vägen igen då kom amandas låtsas pappa med bilen
och plockade upp oss så åkte vi runt o kolla efter bilen men det var helt borta..

så åkte vi hem va skit rädd & skakiga fortfarande, hade fan andan i halsgropen.
så satte vi på en film
sen typ eftersom jag blir så nojig så kollade jag ut genom fönstret
så stod det nån utanför
o när jag kollade så gick han in bland buskarna .... as scary! fyffan
ska aldrig mer gå ut o kvällen..

fan att man inte kan låta tjejer vara!
jävla äckel pedofiler.. fan vad sne jag blir på sånt :s

aja nu ska vi la hitta på nått :)

seee yaaaah
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0