klagomål?

Elin vill ha värme och RIKTIG kärlek...
jag hatar vintern skulle kunna göra som björnarna och gå i ide...
jag tycker skolan är bäst.. mattematik är min bästa vän.. NOOOOT!
finns det något värre?
folk är dumma i huvudet..
bara massa skitsnack hit och dit hela tiden. falska är dom allihop också?

jag skulle kunna döda en viss person ärligt talat.. strypa den långsamt

PEDOFILER är äckliga och störda
dom borde få dödstraff... ELLER ge dom till mig så ska dom få lida RIKTIGT mycket...
är så trött på människor som tror dom kan bete sig hur som helst.. HALLÅ VAD HÄNDER MED VÄRLDEN?
visa lite hyffs förfan!
idag är min klagodag.. alla klagar ju då borde jag med göra det.. ibland..
finns det något äckligare än småkryp? spöken? clowner? ärtsoppa??? uuuäääk..

SPY PÅ ALLT SOM ÄR NEGATIVT!

jag tycker inte om föräldrar när man inte får som man vill...
dom förstår inte alltid vad man menar... KORKAT..

jag är trött på olycklig kärlek.. trött på kärlek över huvudtaget..
allt och alla är svin och dom bär otur med sig..
OTUR SMITTAS!!!

svininfluensan är äcklig.. JAG BADAR I HAND DESINFEKTIONS MEDEL!
hiv är förbannad äckligt.. usch... sjukdommar överhuvudtaget kan ta sig nånstans..
cancer kan ta o dö ut i nått annat land...

döden är ett helvete i mina ögon..
blir sur/besviken på folk som är så egoistiska att dom tar livet av sig..
tänk på era när och kära.. man ska INTE ge upp för man klarar allt till slut...

fakeblonderade storbystade människor kan ta sig i röven...
ni är varken snygga eller populära..
ni tror ni e så jävla mkt bättre... HALLÅ BÄTTRE IN MY ASS!

vänner som sviker är baaajs! ni kan fara och flyga..
såna skulle jag oxå kunna slå ihjäl.. speciellt när dom sjunker så lågt, som att snacka skit om
min döda bror.. PASSA DIG JAG SÄNKER DIG! trött på dig äckliga f*tta!



Godnatt! :)
xoxo

Kommentarer
Postat av: syster

hahahahahahahahahahahahahaha

2009-10-16 @ 00:00:56
URL: http://nippret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0