Måndagkväll!

tuuuudiluuu! :)

äntligen denna hemska måndag över. hatar verkligen måndagar -.-

dagenssysslor:
praktik, möte på skolan
tog bussen in till stan mötte upp bellabus snyggastistan<3
drog vidare till big slick tatto,

gick in där sa att jag ville pierca mig

han tog med mig ner i studion på engång

jag var JÄTTEnervös -.-

tänkte att jag skulle få sitta o lugna mig en stund!? men icke sa nicke

han satte igång på en gång,

han var väldigt pratglad och roligt vilket gjorde det bättre för mig

vart mindre nervös osv. :)

sååå då vare gjort! darrade och massa, helt plötsligt svartnar allt för ögonen :s

ahhaha, de va nog nervositeten som släppte?

haha, direkt efter kände det som jag fått fetaste käftsmällen ;o

hade skit ont kunde inte skratta :( buhu jag som jämt skrattar får skitont..

sen betala vi och gick, läppen svullna mer & mer haha! då kände dt som jag hade

en stor prilla lössnus underläppen haha!

hem och chilla inte gjort så mkt mer :)

 

piercingen gjorde ont! inget jag skulle vilja göra om, var nog sista gången. ahha

menmen snyggt vart det!

har ingen bra bild den e typ suddig men dt kommer andra :D

 

see yah

xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0