nattinlägg

tuuuuuuuuudiluuuu! :)

har precis kommit hem från Jenny! :)
varit där och myst med lilla chanelle som är 6 veckor nu :D
såååå jäkla fin unge :)
vi drack kaffe och käka kex och ost :) mys på dä.. :)

jag hade chanelle i famnen typ hela tiden vart galet bebissjuk :D
sen gick jag hem iaf o nu sitter jag här :)

annars idag har jag inte gjort så mycket
varit med amanda och fotograferat :D LOVE IT!
 
vi träffade lite folk oxå som vi umgicks lite med :)

annars har det inte hänt så mycket idag! :)

Imorn äre praktik sen vet jag inte vad som händer efter
men det märks väl :)

på måndag ska jag pierca mig..

säger inte vart, de får ni se! :)

 

Nu ropar sängen! :)

seee yaah

xoxo

litet smakprov på några bilder! :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0