FREEDAG! :D

sista fredagen innan skolan... :D det ska firas!

idag fyller snyggingen Jennifer hela 18 år! grattis stumpan<3
vi ska dit ett gäng käka lite mat och festa lite, sen bär det av till krogen
då åker jag hem eftersom jag inte har åldern inne riktigt ännu! men orka deppa för det :p

har precis gjort mig klar ska snart kila iväg till min tusse<3
ska va in the city vid 20.00 ikväll :)

igår fyllde Hanna år grattis i efterskott.
henne ska vi fira imorgon hemma hos henne med god mat
massa alkohol & roligt folk!
blir fullt upp i helgen för min del, skönt att det händer nått kul
nu innan skolan börjar! sen äre dags att vända tillbaka dygnen?
hahaha orka.
ska va i skolan klockan 08.00 på måndag -.-' vilket känns sådär!!!! uscha mig.


nu har jag typ ingenting att skriva om.
men skriver igen imorgon

ha en bra fredags kväll & gör inget jag inte skulle göra ;)


xoxo Elin

kvällens outfit:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0