löördag!

gårdagen var rolig till en viss del, vissa saker knasa sig totalt.

började iallafall hemma hos staffis med grogg och roligt sällskap
sen fick vi skjuts in till stan hem till Jennifer som fyllde dåraaah :P
fick bakad potatis med olika fyllningar, as gott! sen drack vi
och var miljöskadade av all alkohol dansa galet och mådde sjukt bra!
sen skulle dom till krogen så jag och baby åkte hem till kumla
hem till staffis igen med lite annat folk :)

sen blev det katastrof av olika anledningar :(
kvällen slutade med tårar......!

annars var det helt okey, träffa folk jag inte träffat på evigheter
satt och prata minnen till klockan 05.00 imorse
då jag gick med Linnéa hem och sov :)

vaknade imorse vid 08.00 FULL :o mådde sjukt dåligt
kämpade med att somna om vilket jag gjorde..
vakna igen vid 12.00 mådde en aning bättre
klädde på mig gick hem bytte om sen iväg med philip och emma för foood!
åt så jag höll på att kräkas..

sen har jag varit hos älskling hela dagen typ och myst! ;) han är galeeet söt!


ska strax hoppa in i duschen och göra mig fin för ännu
ett födelsedags firande hos Hanna :)

mat, dryck & awesome folk!


seee yaaah biatch
xoxo Elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0