Fredag!

Tjingeeeling! :)

äntligen fredag, skönt det ska bli med helg iallafall efter en veckas hårt arbete!
har träningsvärk i exakt varenda kroppsdel :/
sen har jag världens solbränna, helt röd i ansiktet & på ryggen hahah :P

känns att jag både rört mycket på mig & solat :)
jobbar ju iof i solen 5 timmar varje dag så.

just nu sitter jag och äter Keso med gurka, tomat och aromat! :)
har precis lärt mig att äta keso har typ hatat det förut :o
men det smakar ju faktiskt helt ok! :)

dessutom är det nyttigt!
för från och med nu, ska jag försöka hålla mig från onödiga kalorier & fetter!
för här ska det bantas!

ne men ska inte banta, bara börja äta nyttigt & motionera mer :)
bort med några kilon :) tycker absolut inte att jag e tjock
men man ska ju trivas helt med sig själv. så nåra kilon ner blire allt.

hur ska jag klara mig utan min älskade coca cola?
som jag behöver varje dag annars får jag huvudvärk? hahaha
återstår att se :)

har man viljan så kan man!


jaha fredag? inga planer alls.
får se vad kvällen/helgen har att erbjuda!?

ikväll blir det nog några glas med M<3


see yaaah!

xoxo Elin




Kommentarer
Postat av: fashion4sale

Åh. Fin blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0