Lördag!

igår vart det lite party! började hemma hos Frida & slutade hemma hos Philip :)
trevlig kväll & underbart folk.
har inga bilder ännu så lägger upp dom i ett annat inlägg när jag fått dom.

idag sov jag väldigt länge eftersom jag kom hem vid 05.00 imorse
vaknade runt 15.00 gick upp en sväng men la mig ganska snabbt igen & somna om

min tunga är jätte svullen & gör jätte ont vet inte vad jag har gjort.
den spänner åt piercingen så jag kanske måste ta ut den vilket jag verkligen INTE vill.
det är den ända piercingen jag verkligen måste ha kvar. buhu synd om mig.

ikväll ska jag & sängen umgås :)
har redan kollat på massa filmer :) skit bra filmer! hahah mest barnfilmer :p

oså har jag ont i ryggen & benen :o kan knappt röra mig... :/
alltid otur med allt! hostar så det känns som att halsen ska slitas i stycken! AJajaj...
inte coolt!


jag saknar mig bebis också! :( men vad ska man säga liksom!

man lär sig av sina misstag, jag har gjort & sagt mitt så jag förstår
att det kanske inte blir så lätt att ställa allt till rätta igen men får väl
ta det som det kommer!

nu blir det en till film :)

xoxo Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0