söndag!

tuuudiluuuu! :)

nu är det söndag.. skönt faktiskt, efter helgens bravader så
kan det va skönt med en paus :)

Valborg:
festa med underbart folk,
hamna i hallsberg där allt va lika tragiskt som vanligt ;)
blev vattenkrig och bus! var dyngsur och mascara i hela ansiktet :p hehe
somnade en sväng vid 07.00 typ på lördagsmorgonen
malin väckte mig... jag var dyngrak när jag vakna tillomed :o
ahahaha vinglade ut i vardagsrummet hos F och la mig under en filt
i soffan.. låg där o snacka med M & D sen vakna resten av gänget
så vi gick upp på hallsberg hem till Linda & dom skjutsa hem oss till kumla..
fortfarande fulla kommer vi hem åt lite lasange sen knäppte vi en ny öl :)

dunka musik drack vin & öl.
sen for vi hem till malins mamma som bjöd på potatisgratäng & fläskfilé :D MUMS!
sen drog jag carro & malin ut en sväng.. skulle fixa mer dricka,
när de va gjort så gick vi tillbaka till malins mamma & fixade oss :)

sen hem till malin igen och började festa!
folket rulla in allt eftersom..
kvällen var guld! förutom vissa personer som faila sönder ;) haha

vid 5 imorse gick jag frida wictoria & kristoffer hem...
jag o frida tog sällskap eftersom vi bor ganska nära varandra :)

väl hemma så skulle jag koka nudlar, då vakna pappa & hans tjej så snacka lite
med dom sen däcka jag ganska fort :)

vaknade idag vid 13.00 ungefär. pigg & glad? haha
fast det känns i kroppen efter 2 dagars fylla&festande :)


awesome helg! :D
förutom att min mobil paja i fredags så har inte haft mobil på hela helgen..
men nu har jag fått låna syrrans så nu är jag HAPPY igen..
fast kan inte snacka i telefon eftersom jag tappat bort min röst -.-


nää nu ska jag kolla på barnfilmer :D

hoppas ni haft en bra valborgshelg :)

xoxo Elin


har inte fått alla bilderna från helgen.. men dom här två får underhålla er tills dess :D
jag på bild med syskona Nygren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0