love i my drug its my heroin!





love love love love love love love love love love love love love love love love love love!
finns det något bättre än kärlek? :)
kanske det finns? men just nu så är kärlek sjukt underbart!
att ha den man älskar hos sig är ju bara awesome!
min pojkvän får mig att känna mig speciell för varje ögonblick!
vi har våra svåra stunder då vi bråkar med vafan man kan inte vara sams jämt!
annars älskar jag vårat förhållande, alla stunder vi mysit oså! dom betyder guld för mig

jag älskar hans sätt att bara vara!
han underbara leende & hans skratt!
när han ler i min närhet så blir jag helt varm i hela kroppen!
så sjukt fin kille!
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0