Måndag!

Tudiluuuuu! :)

sitter i skolan just nu och har medicinsk grundkurs as tråkigt,
ska skriva massa om diabetes! tur det finns google ;) haha!
fick veta förut av min lärare att jag ligger på G nivå i denna kurs
och har fått godkänt på alla prov vi haft hittills & det gjorde min sega morgon lite bättre! :)
trodde inte jag skulle ligga bra till eftersom jag hatar att plugga oså. menmen happy me :D

sjukt jobbigt att komma upp klockan 05.30 imorse när man varit ledig en hel vecka,
men det gick o pågrund av att jag e så bra så gav pappa mig pengar imorse också för
att jag orkade upp haha! söta lilla pappsen :)

slutar om ca 40 minuter så blir det frukost tror jag.
har prov senare idag också som jag verkligen inte har pluggat till :o
wish me luck!

nu ska jag gå och tjuvröka med michaela hihih busigt.


hörs sen!

xoxo Elin


Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

nu märker man att 2011 är igång när alla har börjar uppdatera ordentligt ! =)

2011-01-03 @ 14:16:22
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0