parteeey!

äntligen fredag! ikväll är det parteey som gäller!!

drickan blev precis fixad nu ska jag sminka mig lite och invänta min skjuts
som ska köra mig till hallsberg där kvällens bravader kommer hålla till :)
ska bli fööör kul att få festa med alla gamla vänner som jag typ glidit ifrån
sen jag skaffa pojkvän! :)

sista helgen sen börjar skolan :o fan va fort lovet har gått!
fast som jag sagt tidigare så ska de bli skönt att komma in i rutinerna igen.

så nu poppas musiken på högsta volym och jag dansar som vanligt
galet runt i underkläder :D skööönt att va själv hemma då kan man göra
vad man vill. 


hahaha förresten förut så va jag sur så pappa skulle få mig på bra humör med att säga :
jaa du bor i kumla! har du något mer handikapp än det?
hahahahah OCH JA min familj har speciell humor :p ´han fick mig iaf att le lite :)

min söta lilla pappis! han försöker ju iallafall och det glädjer mig. <3
min familj är awesome, sjukt bra är dom! efter allt vi gått igenom <3333


nu ska jag fixa mig :)

hörs sen biatches!

xoxo Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0