love the way you lie!

idag är det en sån där dag när allt är knas typ...

vaknade för ungefär 3 timmar sen, och sen dess har jag suttit
i min säng och gråtit i omgångar! har inte gått ur sängen ännu.

sån där jobbig dag när man verkligen inte har lust med nånting.
och man blir sur och ledsen för minsta lilla..

vet inte varför med dom här dagarna börjar skrämma mig.
iallafall med dom tankarna jag har & att jag gråter så sjukt mycket.
jobbigt är det men det går ju över efter ett tag...

därför strejkar jag idag! bättre att ligga kvar i sängen när man ska
gråta i omgångar som en baby! man kan liksom inte hålla tårarna inne.

ibland om någon säger nåt lr sårar än så brukar man kunna hålla tårarna
inne tills man gått därifrån för att inte visa sig svag..

men dom här tårarna kommer och går som dom vill!

det är bra för både kroppen och själen att gråta!
man blir gladare och piggare efteråt.
fast det är ganska jobbigt att sitta och gråta en hel dag.
men det kan man ju inte avgöra själv om det bara kommer hela tiden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0