kiss me!

tooodiiloo :)

sitter här med mandabus :) har precis tagit lite bilder, puss på kamran som e min BÄSTA vän :D
idag har vi inte gjort ett skit typ, sov till halv tre så typ åska det o spöregna
så vi låg o kolla på film :) mys<3
sen gjorde vi oss iordning gick hem till mig o käka
o softa massa
sååå SMINKA vi oss nåt jag inte gjort på bra länge :)
tog lite sexybilder ;) som inte ni får se ;)

senare blire nog soft, ska kanske träffa J innan han far iväg imorn :(

sen ska mandabus sova här ulalalla raaawr :* HIHIHI myyyyys på det (y)

nu vill nog manda ha datorn kan jag tänka mig ;)

seee yaaaah
xoxo Eloiij

ni får lite smakprov på bilderna :)

min vackra mage, / hatar revbenen ;o

bara allmänt snygg :D

lick it :*


KYSSSS HEJ :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0