Torsdag!

tuuuudiluuu! :)


sitter hemma hos Jennie :) som fyller 22 idag GRATTIS älskade vän <3
vi har ätit tårta och druckit massa kaffe mys :)

ska snart hem till A hämta mina kläder, hem lämna dom sen ska jag till gymmet :)

imorn ska jag baka tårta & bullar för då kommer folk och firar mig :)
fika på dagen fest på kvällen kanon jag längtar :D

fyller inte förens på Måndag men firar imorn kan ju inte festa på en måndag liksom hah!
kommer bli bra underbara vänner god tårta massa paket och god dricka :)


är lite besviken på vissa människor nämner inga namn när dom läser så förstår dom!
att man inte ens kan skicka ett litet sms? planera saker sen skita i det.. lågt
hör av sig när dom inte har nån annan att umgås med.. då duger jag..
och det accepterar inte jag.. ska inte alltid behöva vara jag som hör av mig..
då kan ni dra för jag är ingen reserv vän som duger och kommer i andra hand.. :)


allt är som vanligt men inget är som förr!


keep talking shit about me you just make me famous bejb ;)


xoxo Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0