huvudvärk!

andra dagen på praktiken idag!
fyyy vilken huvudvärk jag har, haft det dom två senaste dagarna
förskolan! puuhh, trotsiga 7åringar som springer runt o skriker drar i en osv hela dagarna
konstigt att jag har huvudvärk -.- haha! dom e ju rara men fy vilken energi dom har
om man ändå kunde ha hälften av den så...

nog pratat om jobbiga småbarn!

idag har jag legat o degat i soffan, ätit min favvosallad ifrån pizzan :) muuums!
sen kollar på andra avenyn som e bäääst! :)
och nu sitter jag här :b

annars rullar livet på som aldrig förr.
allt börjar ordna upp sig vilket jag är jäkligt glad över :)
känns som jag äntligen funnit ro...
visst det finns saker jag fortfarande är sur över menmne det går över!

vissa personer är ju bara föööör mycket.
man tror dom är äkta vänner & att dom ställer upp för en.
men sen visar det sig att dom är heeelt rubbade i skallen!

see yah
xoxo


fuuuuck u!

I know your fucking secret!

and now it´s my secret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0