keep talking shit about me, u just make me famous!

tror jag har blivit lite småkär :'D
jag har den där sköna känslan i kroppen ni vet?! hihi
så underbart!

Kärlek är bara massa kemiska saker som gör att man blir kåt & konstig!


BTW!

du din lilla skit ska hålla dig borta från mig & mitt liv.

du ska hålla din käft stängd, för nu är jag riktigt trött på dig å ditt snack!

skaffa ett liv & väx upp...

du är bara avundsjuk för jag har/får allt jag vill ha & inte du!

tvinga mig inte att tysta dig ännu en gång...!

din äckliga lilla hoe du borde tänka på vad du säger!

nu tänker inte jag slösa mer av mitt ordföråd på dig...

men hoppas du lär dig en läxa att du kommer bli behandlad precis som du behandlar mig!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0