meANDonlyme

jag jag jag & ännu mer jag!
typ snyggast? ja självklart :P haha !

har precis kommit hem från sofia vi låg o kolla på film :) mys<3
sen så snackade vi lite om fredagen :D som kommer bli kanoners passar ju bra efter som hon heter kanon i
efternamn ;) haha! okej inte så kul...

sen skjutsa B hem mig tack till han :)
så nu sitter jag här & funderar på vad jag ska laga för mat
eftersom jag inte ätit idag, har varit dålig på det dom senaste veckorna!
men kan verkligen inte äta, spyyy!
något är fel -.-

ikväll ska jag nog bara ta det lugnt kanske ringa upp nån gammal kompis
som jag inte träffat på länge :) kan ju va trevligt att prata minnen med en kopp te :)

nu ska jag kika i frysen efter mat :)

see yah
xoxo
btw jag har gått ner i vikt! (y)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0