party!

tuuuudiluuu! :)

idag har jag inte gjort väldans mkt, typ vakna vid 1 duscha & blev människa..
sen åt jag lite frukost LITE! :p
sen har jag suttit o glott på datan & tv :)

ingenting gjort idag..
just nu håller jag på o ska bestämma klädsel för kvällen party!
egentligen 18 års gräns jag fick komma iaf :) haha STOLT? nej :s


måste måla naglarna o massa :)
kanske locka håret? hm vene får la se..
kläder är väl mitt största problem just nu.
vad ska man ha på sig?
inte se varken för påklädd ut eller lättklädd :P

tights?stuprörsjeans?beggyjeans?
tuptop?baslinne?over size tröja?vanlig t-shirt?
hahaha beslutsångest på hög nivå

får la komma på nått medans jag dunkar volbeat i högtalarna :)
se om jag kan bli lite taggad kanske :)

måste få i mig något mer att äta oxå eftersom jag bara ätit en halv macka idag :s
blääähs på mat asså.. matlusten är 00000 just nu!

ska väl börja fixa mig lite så jag ser ut som en människa iaf :p

see yah
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0