rubrik?

nu har jag inte skrivit på 3 dagar & 1 timma :p men who cares? haha
helgen har varit heeelt okey (y)

fredagen vare fest som fan! massa trevligt folk, men säkert lika många idioter :) nämner inga namn
personerna kan ju ta illa upp... iaf inga jag tkr om :)

lördag söndag måndag spenderades på landet hos mor min!
vi körde cityavgiftning på mig haha! va tvungen att ta semester från stressen!
skönt har det varit bara legat o softat i soffan med massvis av bra filmer :)

idag kom jag hem typ 3? duschade o blev människa igen, sen drog jag o träffa L en sväng vid
stationen, myspys<3
sen drog jag till G en sväng o hälsa:) han har fått JÄTTE söta kissebebisar :D

sen gick jag hem åt ytterst lite ;o nåt är fel kan inte äta längre iaf max 5 tuggor :o
åt lite iaf, sen satte jag mig här
kolla igenom massa gamla bilder, gud vad man saknar gamla tider.
när jag ser bilderna så skulle jag mer än gärna uppleva den tiden igen :)
men vi lever i nuet får väl hoppas att man hinner med nått mer roligt innan man blir gammal x) haha!

ni ska få lite smakprov på gamla tider genom bilder :)
så titta & njut :)

see yah
xoxo


tyvärr så DAMPAR CEPE DATAN SOM SNART KMR FÅ STRYK! så fler bilder kommer! promise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0