sick!

tuuudiluuu! :)

idag har jag inte gjort så mkt vakna upp hos...
åkte hem typ direkt käka frukost & snacka med syrran,
har typ inte gjort ett skit -.-
sen åkte syrran hem & jag satt hemma o börja hosta & bli täppt i näsan :s?

sen ringde mamma & bjöd mig på bio :)
så vi åt ute först sen gick vi på bio : flickan som lekte med elden!

den var ruskigt bra faktiskt. men för att fatta så måste man se män som hatar kvinnor

efter som dom handlar om samma saker!

efter filmen som var över 2 timmar lång, så skjutsa mamma hem mig..

& hostan har blivit mycket värre! hostar typ hela tiden & känns som hela halsen

ska slitas isär.. :s näsan bara rinner & rinner :(

och nej det är INTE svininfluensan...! i promise

mår iallafall BAJS... kanske måste ringa sjukvårdrådgivningen
ifall det blir värre
för jag kan inte andas har JÄTTE ont i lungorna -.-

fyffan orkar verkligen inte vara sjuk :s

någon som kan komma hit o hålla om mig!? :p

imorn blir det att ligga hemma o krya
med nässpray & hostmedicin med bedövning i !

kan ju alltid ringa lr smsa :)
så jag inte dör av uttråkning

see yah
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0