snyggt med rosa!

rosa rosa rosa rosa rosa rosa rosa rosa rosa!
ROSA ÄR FIIIINT :D

just nu sitter jag o kollar på J haha, som precis fått på sig mitt fina
ROSA siden nattlinne själva nattlinnet är knallrosa o ganska kort o *sexigt*
men på han var det nog allt annat än sexigt x)
haha tyvärr så får ni ingen bild, eftersom han är för snygg i knallrosa för att visas
de vill säga (han skämms) han ville bara ha en bortförklaring ;)
han skämms över sitt sanna bögiga jag :D (y) fy J du måste stå upp för dig själv :p

vi ska iallafall snart kolla film, sen ska vi väl gå en ruskigt kuslig nattpromenad!
as kul när man är med han, för han lyckas alltid skrämma upp mig totalt haha!

aja nu måste jag hjälpa han att få av sig nattlinnet som satt en aning tight på honom x)

pussssva :*

Kommentarer
Postat av: froidan

Haha, såg det nu ;P Du hade ju skrivit innan mig, så hoppas du ej tror jag härmas haha ;P

2009-09-02 @ 11:10:05
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0