sowhat?

tuuuudiiiluuu! :)

idag = massvis med problem -.-
var en snubbe här förut o skulle fixa nått med datorn...
sluta med : inga av mina 21378457834 bilder kvar.. Gamla msn? hallå?
ingen musik inga spel ingenting fungerar som det ska :( OMG hur ska jag klara mig..

inte nog med det så ska en viss patetisk människa försöka förstöra allt... -.-
trött blir jag... personen får inte som den vill/vem den vill o då måste den försöka förstöra..
försöka kan han ju men det kmr han inte långt med för han kmr ALDRIGa lyckas...
avundsjuka är nog vad det hela handlar om... PATETISKT get a life liksom?
gå vidare? vore nog en bra ideé i ditt läge faktiskt..
du kmr ändå aldrig få det du vill... don´t cry baby det finns fler fiskar i sjön...
förstår inte hur folk kan leva sina liv o trivas med sig själva när dom inte gör annat
än att klaga,förstöra (ditt fall försöka) ni kommer ingenvart ändå! so come over it...
det är bara att inse det finns folk som är bättre än dig jävligt mkt bättre som förtjänar saker
mer än vad du gör..! så gå & lek med folk på din nivå istället! folk som inte har alla hästar hemma liksom
eller så skulle jag föreslå en kurator kanske? lr kanske flytta härifrån o gör nån nytta i livet?
ELLER JAG VET!!!! lämna oskyldiga människor ifred sånna som inte vill ha med dig o göra.
som har ett liv & tänka på :)
jag är så trött på såna människor som du, som inte gör nått annat än att komma på lögner
& snacka skit.. det är bara allmänt jobbigt & vetdu? sanningen kmr alltid fram
så var ärlig istället erkänn att du är jävligt svartsjuk...
hahaha! shit
jävla idiot såna som du förtjänar verkligen INGENTING...


nog snackat om dig!

idag har jag inte gjort så mkt.
typ sovit, lagat mat glott på tv :) roligt liv liksom (y) haha

o nu ska jag glo ännu mer tv o sova :)

see yah
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0