theoneandonly

tuuudilluuu! :)
var ett tag sen, hur har ni haft det?
jag har haft det super bra iaf :)

fått praktik på förskolan (y) det ska bli roligt, börjar på Måndag :)
så jag ska praktisera mån,tis,fre & *skola* ons & tors!
as skönt :)

idag är det bakisdag!
fast mår inte så dåligt faktiskt bra det!
gårdagen hade VÄLDIGT blandade känslor,
det va : raggning,skratt,skrik,gråt,fyllor,vilsegångar & åktur i kundvagn! :p
hahaha!

kvällen började i en park med roliga & mysiga människor<3
vi snacka & hade allmänt roligt, vissa blev ALLDELES för onyktra & vissa var barnsliga :p
efter en lång kväll gick vi mot sibylla, jag & bella gick bort från allt folk i snacka gamla minnen
& drack lite :) sen när vi kom tillbaka var slagsmålet i fullgång
jag går närmare för att se vem det är som bråkar då var det min föredetta tjejkompis
som stod o slog min bästa tjejkompis´s kille, så jag sprang dit & slet bort tjejen
as förbannad vart jag för hon skulle slå mig o grejjer
jag bad henne dra där ifrån men hon lyssna inte utan drar tag i nästa person
hon retar upp honom så han blir förbannad, MEN han slår inte tjejer
så han stod o tog emot slag & tog tag i henne enbart för att få bort henne
han skrek o hon skrek världens liv
jag sprang dit igen och sa : T nu fåru fan skärpa dig släpp honom förhelvete!
jag drog tag i killen för att få bort honom vi fick isär dom men det var inte lätt!
för dom flög på varandra lika snabbt igen
sen får vi isär dom en stund då S kmr o bad T dra åt helvete och låta A vara
då började T slå S fick vi hoppa på dom igen, sen kommer Ts pojkvän o lyfter upp henne
för att lugna henne...
dom va från eskilstuna, så helt plötsligt var Ts 5 kompisar från eskilstuna där 2 tjejer o 3 killar,
T berättar vem det va hon slog först o pekar på A
killarna springer fram till han o kastar ut han på vägen
han ligger ihopkrupen på vägen medans dom här 3 killarna står o laddar slag och sparkar
i huvudet & magen

tog ett tag innan jag fatta vad som hände så jag & några kutar fram dit As flickvän försöker få upp honom från
backen men får då en spark rakt över ansiktet ;s fyfan
jag sliter tag i Ts pojkvän & han ger mig en rak höger över käken AAAJ säger jag bara
mitt hjärta gick i 127374534 o jag skakade som en idiot & då var jag RIKTIGT förbannad
jag slet tag i honom & han börja skrika o jag skrek lika mycket tillbaka
sen kom en polisbil, som åkte förbi :o helt sjuk! jävla f*ttor

sen gav sig alla o A kom upp på benen igen o försvann, jag o johanna går en sväng för att leta efter S eftersom hon försvann, efter 10 min mötte vi upp henne då hon är blå över hela käken & kindbenet
& blödde från benen & händerna då var det såklart T varit i farten igen..

sen blev allt lungt o polisen kom och vi gjorde anmälan o peka ut vilka dom var.

hoppas ni åker dit så det skriker om det jävla idioter!

hes idag iaf :p för övrigt var kvällen lyckad
massa snygga människor ;)

fixat naglarna idag oxå :)

see yah
xoxo


Kommentarer
Postat av: Anonym

tönt

2009-09-13 @ 12:21:21
Postat av: JohannaE

men gud :o

det finns människor till allt som man säger!

2009-09-13 @ 22:20:03
URL: http://johannaaaaaengelbertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0