tisdag.. fortfarande sjuk :(

tuuuudilu! :)

jag är fortfarande sjuk :/
tur att det inte är svininfluensan som spökar i min kropp..
för då hade jag inte gjort annat än att oroa mig.
så det e jag glad över :)

jag har iaf fått damp på bloggen :p
ser ju förjävligt ut :s

MEN headern kommer inom kort! i promise :)

jag mår iallafall lite bättre vilket är skit bra!
vill vara frisk till helgen ju ..
halsont & snuvan börjar iallafall försvinna :)
bara hostan kvar & den har jag ju medicin till så den ska nog
försvinna inom kort den oxå :)

Amandabus skicka sms nyss :)
hon kommer hit snart med cola till mig :D
daaarling precis vad jag behövde ju, hon vet allt hur hon ska hanskas med mig
när jag e sjuk :D

vi hyr nog en film på tvn
med popcorn o cola :)
myspys<3 tur att nån vill umgås med mig när jag e sjuk :)

mamma var här förut med mat från kinaresturangen :) tack!
det var väldigt gott. och välbehövligt
har ätit jätte dåligt dom här senaste dagarna när jag varit sjuk -.-

ätit mindre än vanligt.. och normalt äter jag inte mkt heller så!

så ska jag se om jag kan fixa lite bilder eftersom jag typ inte har
några kvar på datorn :)
är ju alltid trevligt med lite bilder :p

nu kmr amanda strax

see yah
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0