torsdag!

tuuuudilu! :)

vaknade klockan 8 imorse med världens huvudvärk...
åkte hem & drack cola sen la jag mig i min säng med högmusik i stereon sen somnade jag! :)
vaknade utvilad & som en ny människa igen :) skönt!

sen har jag inte gjort så mycke annat idag, typ kollat på carina som har fått städsjuka...
städar hela lägenheten + mitt rum :) tack! haha behövdes såg ju förjävligt ut..
skönt att bo hemma igen :) behöver ju inte göra någonting själv haha

iallafall låg o böt kanal på tvn i nån timma oxå sämst inge bra ju!
då slog det mig att jag kanske borde kolla på river side!
för er som följer andra avenyn så vet ni ju vad river side är.
kollade på alla avsnitt som visats hittills! riktigt bra ju :)
det är nog nått jag kommer följa under årets gång.

Imorgon är det fredag!
hmm vad ska man hitta på?
veckorna går så jäkla fort :o
kanske ska med E på fest :) kan bli riktigt skoj!
annars blir det väl hemma kväll med mysis<3
får se det märks väl :)

datorn är relativt som vanligt igen :) dock inga bilder men nyare msn osv :) skönt!

saknar en viss person oxå jävligt mycket! :'(<333
men han har det bra där uppe bland molnen hoppas jag!

nu ska jag gå & köpa min älskade cola :)

see yah
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0