trötter!

tuuudiluu! :)

nu sitter jag här igen som vanligt -.- så jäkla tråkigt att bo i den här staden ;o
idag har jag iaf inte gjort mycket,
L väckte mig vid 10 o jag vart typ gaaalen, as jobbigt -.-
sen åt vi frukost (eeeeuuw så vidrigt) menmen jag får väl lära mig
nu när L är här så ofta o jämt äter :P haha!
sen låg L o kolla på tv & jag spelade på datorn haha ovanligt
fy är helt inne i ett spel på facebook, man typ jobbar o tjänar pengar
så shoppar man o massa :D

sen åkte L hem o jag satt o pyssla med lite saker både på datan o i mitt rum :) duktiga jag (y)
sen gick jag o solade, så nu är jag kräfta fyfan jätte solbränd & JÄTTE brun :p
bra de, nu när vintern kommer vill man ju inte va blekfis blää sånt är fult tkr jag :)

men vadå smaken är som baken!
jag tycker man ser depp ut när man e blev :P haha!

nu ska jag duscha sen blir nog o sova för jag är jääättte trött!

seee yah
xoxo Elooij

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0