vissa förändras...

vissa förändras vissa inte!

ibland till något bättre ibland sämre!

du har nog bara blivit sämre & sämre med året..
visst jag kanske har förändrats men jag vet fortfarande
vilka som är mina vänner & inte.. du tillhör inte nån av dom längre.
för du har sjunkit så jävla lågt
nu är du en av mina fiender som jag tänker kriga mot tills jag vinner!
för du ska fan inte tro att du kan göra som du vill & säga vad du vill.
för det är det sista du får göra
visst man kan va ovänner ett tag.
men är man äkta vänner som du påstod att vi var
då sjunker man bara inte så lågt det finns en gräns
och du är långt över den gränsen
du har svikit mig så otrolig & det känns i hjärtat
men det är snart glömt för jag tänker inte må dåligt
över en idiot som du, för du förtjänar inte det!
trodde vi skulle vara vänner livet ut för det var så vi sa...
men du bröt vänskapen lika fort
vi gjorde allt tillsammans, vi skratta & vi grät
jag fanns där för dig stallde upp såfort du hade det jobbigt hemma
vad fick jag tillbaka? INGENTING.
det var då jag insåg att du inte är en äkta vän
för när jag behövde dig som mest så svek du...

när jag ringde dig och var ledsen grät i 2 dygn
åt inte bara låg i sängen och stirra,
jag förvänta mig att du skulle finnas där hos mig...
men det gjorde du inte, du var ute och festa med VÅRA vänner.
när du visste att jag låg hemma och gick igenom det svåraste jag gjort
i hela mitt liv, du visste att jag bara ville dö den kvällen.
men du skicka inte ens ett sketet litet sms?

men när du hade det jobbigt fick du sova hos varenda natt.
du kunde ringa mig mitt inatten och gråta och jag kom och mötte dig
lyssna på vad du hade och säga. du fick sova hos mig och jag höll
om dig medan du grät tills du somna..

så idag finns du inte längre i mina ögon
ärligt talat så är du död i mitt huvud.
för jag tänker inte bli utnyttjad av en jävla f*tta som dig!

ha ett bra liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0