11 april 21.15

ttuuuudiluuu! :)

precis kommit hem från Jennie :)<3
vi va på långpromenad i det härligavädret
sen drack vi massa kaffe & mös :)

vi har fått vårspratt i kroppen :)
så himla lycklig just nu livet är sååå jäkla härligt!
kär kanske? haha det vet man aldrig ;)
nått äre som spökar iaf


har umgåtts med jennie hela dagen underbart har det varit
tack gumman!


imorse vakna jag & kolla på klockan 11.45
flög upp ur sängen och ba NEJ försovit mig måste till praktiken.
hahahah trodde det va månad :o
men syrran sa att det va söndag

då gick jag & la mig igen, sen vakna jag efter nån timma igen o ba
syrran va äre för dag??? :o
hon ba det är fortfarande SÖNDAG du fråga samma förut oxå..

hahahah men jag hade inge minne av det ^^ hihih


imorn äre praktik sen sola & promenera med Jennie :)
ska bli o gå ut o gå varje dag nu..



alltså jag har knappt ätit idag.. ingen lust att äta jag är för lycklig!? :D
hahah så jävla härlig känsla i kroppen ju nu,
sitter & småler hela tiden & har gjort det hela dagen..

snacka om HÖG på livet :')


nu ska jag fixa lite sen bara njuta av livet :)


xoxo Elin
 
dagens byxor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0