DRAMAQUEEN! :)

drama drama & ännu mer drama!! när får detta ett slut?

jag har absolut ingenting emot nån.
men jag tycker att vissa borde växa upp lite kanske?
jag e fortfarande ung & får vara omogen :)

leva livet innan allvaret börjar? haha :)

men däremot om man är så GAMMAL & beter sig sådär så
har man ju inte alla hästar hemma. har jag fel? ne trodde väl inte det.

hur man kan njuta av att trycka ner någonannan människa?
alla människor är lika mkt värda spelar ingen roll om man bara proviserar!!

det slår aldrig fel.. fortsätt med att roa er,
men jag tänker inte ta nån jävla skit.
tycker bara det e så extremt wierd att förstora saker
& säga massa utan en anledning?
och om DU nu har en anledning så kan du väl skriva till
mig vad du har att komma med :)

och man behöver inte alltid uttrycka sig på internet så ALLA kan se.
då kan man ju undra vem som söker uppmärksamhet.
och sen skriva namn osv lägga ut bilder och kritisera nåns sminkning/hur man målar ögonbryna.

jag syftar inte bara på EN person nu utan det finns så många fler som gör exakt samma saker!
så börja inte gagga om detta inlägg oxå!


nu ska jag roa mig med annat :)

xoxo Elin


JAG BARA ÄLSKAR MINA VACKRA ÖGONBRYN ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0