en saknad person!

tiden går så extremt fort kan knappt förstå
saknar dig så jäkla mycket Jonas..
tänker fortfarande att du är på b-hem och snart kommer hem
hur mycket jag än hoppas på det så vet
jag innerst inne att det inte kommer hända
får ont i magen när jag inser hur det egentligen är.
men du levar fortfarande kvar inom mig!


hur mycket jag än försöker vara glad
så känner jag mig illa till mods
det e inte rättvist
om dom bara hade hjälpt dig
så hade du suttit här med mig idag..
fy ryser i hela kroppen när jag tänker
på allt som har hänt..

att förlora sin bror sin bästa vän är nog
det jobbigaste som hänt mig!

det är svårt än idag att prata öppet om allt som hänt!
när jag hör andra prata om dig så hugger det i bröstet!
FAAAAN!!

känns så tomt utan dig.. att fira jul,nyår & allt utan dig...

tanken på att aldrig se dig igen & aldrig höra din röst
får mig att må illa! älskade storebror!
du vart bara 17 år & idag skulle du blivit 22..


ÄLSKAR DIG JONAS SKOGLUND!

FÖRLORAD MEN ALDRIG GLÖMD!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0