Torsdag!

tuuudiluuu!(:


sitter här & degar som vanligt!
lyssnar på musik och kollar runt lite bloggar..
så otroligt kul att läsa olika bloggar.


idag har jag inte gjort alls mycket..
va i skolan
haft polisförhör... ingen kommentar! blir troligen rättegång..
sen cykla jag till sofia i regnet! drack lite kaffe & mös :)

sen efter det så cykla jag vidare hem till Amanda & snackade lite.
hem sen dega lite framför tvn & sen suttit här!

fyfasen vad dagarna går fort? :o
plus att det redan är helg imorn? vart tar tiden & dagarna vägen.. haha

ikväll blir det väl att softa lite hemma,
upp ganska tidigt imorn för praktik.. sen vetja inte vad som händer i helgen?
det märks väl :)

BTW
syrran väckte mig vid 9 imorse :o
och tvinga mig ur sängen, för hon ville pierca läppen
så upp & på med kläderna..

sen piercade jag henne! det vart jätte snyggt :)


nu ska jag ta en cigg! :)

xoxo Elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0