mongo?

seeegt en vecka sen jag skrev här nu!

låg i sängen förut och tanken slog mig
nu ska jag fan börja blogga på riktigt minst en gång om dagen!
jag vet att jag sagt det förut MEN
denhär gången menar jag det! tror jag :p hahahaha

knappt gjort nånting idag
vaknade runt 12 hyrde en film på tvn som va helt okey
sen blev jag bjuden på mat hos syster,
färsk potatis och chili marinerat kött. hur gott som helst
annars har jag bara suttit hemma!
enbart druckit en burk coca cola, vilket är weird för att vara mig
eftersom jag e en *colatorsk* hahaha dags att sluta dricka cola & bli smal?



sommaren har varit awesomeeee.
ölandsresa
festival
massa alkohol
roligt folk & jag har till och med gått in i ett förhållande :)
har hänt så sjukt mycket denhär sommaren
nu är den slut och jag deppar över det fy fasen vad fort det gått!
om en vecka börjar jag skolan vilket innebär tidiga kvällar & tidiga uppgångar :o USCH
jag vill inte jag vill inte jag vill inte jag vill inte! haha
menmen! finns helger också ju :p

på tal om förhållande!
har inte haft ett seriöst förhållande på ca 2 år,
kändes till en början väääldigt konstigt att inte kunna
springa runt på fester och ragga på roligt folk!
visserligen kan jag göra det ändå för SKOJS SKULL. men inte lika kul

men nu känns det underbart att ha en pojkvän att mysa med och
som finns där när man behöver honom.<3

han är världens goaste, och nu hoppas jag att detta kommer att fungera
eftersom jag tycker om honom så pass mycket!


en sak till!
sommar bravaderna är inte riktigt slut än.
jag kanske nämnt att LISEBERG resor är en tradition för mig?
att jag åker dit minst 1 gång varje sommar?
nu har jag inte varit där på vet inte hur länge MEN
den 28e augusti så blire en roadtrip dit
med min älskade mamma & syster<3 :D hur kul som helst
eftersom jag älskar karuseller!


nu ska jag duscha och fixa lite!

see yah
xoxo Elin


JAG OCH RARING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0