onsdag!

sitter ute på landet hos mamma nu med en cigg i käften,
tänker på allt möjligt mellan himmel & jord.

legat & kollar disney channel hela kvällen med massa coca cola och en mysig mamma!
som när man var liten, och inte hade några beskymmer alls, hur skönt va inte de liksom?
om någon hade varit dum så kunde man krypa upp i mammas famn och allt kändes okej igen.
om man gör så nu, så känner man sig bara löjlig.
men jag ska vara ärlig jag brukar ligga i mammas famn nu också
för min mamma är världens bästa!

ibland kan livet kännas piss och man bara vill försvinna.
men man lever bara en gång och borde ta vara på den tiden.
jag vet att det är jävligt svårt vissa gånger, men man får försöka.

som alla hjärnspöken man har!
hur störande är inte dom? dom som säger till dig hur värdelös du är?
och hur ful du är?

såna här tankar som snurrar i mitt lilla huvud just nu.
dom tankarna som kommer fram när jag sitter i lugn & ro helt ensam.
njuter av tystnaden just nu faktiskt.



jag är också glad att jag träffade min baby
som förstår mig när jag försöker förklara saker
som jag trodde ingen kunde förstå.
han är en bra lyssnare och får mig på bra humör!
även om jag kan vara jävligt hård mot honom
så vill jag både hans och mitt eget bästa.
jag själv mår dåligt när jag är hård mot honom
tjatar & tjafsar, trodde ingen kunde stå ut med det,
men det är ingenting jag kan rå för.. visst jag kan bättra på allting
men jag kan inte ändra min personlighet. jag är jag och ingen annan!

ett stoooort HJÄRTA på dig honey<3



Kommentarer
Postat av: Linnéa - mamma till Pärla

sv: hade jag ingen aning om, haha

2010-08-12 @ 15:56:20
URL: http://hallojlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0