tisdag!

happ en dag närmare skolstarten? -.-' ppuuuh!
ingen som helst lust till det om jag ska vara ärlig.

hur som helst idag har jag verkligen inte gjort ett skit!
vaknade vid typ halv 4 av 31985297 sms????? såå jävla störande.
så då vakna jag på heeeelt fel sida, så har varit arg hela tiden..
käkade lite då & sen börja jag fixa mig och måla naglarna! hur fint som helst :)

känner nu att denna dag kommer fucka sönder!
eftersom jag vaknat på helt fel sida så kommer jag waina om allt idag.
så ingen kommer ha speciellt roligt i närheten av mig.
JAPP sån är jag! är jag arg när jag vaknar så är jag arg tills jag går och
lägger mig igen... ganska jobbigt men det hör väl till adhd:n??

ingen aning om vad man ska hitta på idag blir väl att bara slappa.
gå ut en sväng eftersom det äntligen är fint väder här i cpkumla.
kanske träffa baby också men det märks väl!


dagens outfit:
beggy jeans från bikbok 600 kr
baslinne gina tricot 99 kr
en tunn kofta bikbok 149 kr
tygskor din sko  159 kr



skriver kanske senare!

xoxo Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0