home sweet home!

hemma igen från Öland! resan var awesome!
mycke festande, och helt sjukt mycke roligt folk!

vissa kvällar spenderades på krogen där, & andra på sandstranden
vid en öppen eld, med folk från Kalmar,enköping,västerås,götebort,skåne,stockholm & skövde :D
alla var jätte trevliga faktiskt!

vädret var underbart så brände upp mig totalt :'D inte sköönt!

orkar inte skriva mer om resan men den va jätte rolig :)

igår var jag på bio med min pojke<3 & philip
vi kolla på inception smygpremiär! den va helt okey dock 3 timmar lång så höll på
att somna ett antal gånger i salongen :p haha!

& idag vet jag inte riktigt vad som händer, får ta dagen som den kommer!
blir nog lugnt hela helgen eftersom vi åker på festival på tisdag, så måste jag nog vila upp mig lite ;p
fast det får vi se hur de blir med det!

har ju inte skrivit på as länge, oså när jag väl skriver så blire kortslutning i skallen,
kommer inte på ett skit att skriva om?
hahaha mongo.

lägger in bilder från Öland en annan dag!

see yah
xoxo Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0