Måndag!

länge sen jag skrev nu.. haha!

just nu hade jag inget för mig så passar på att skriva ett inlägg.
har precis slutat jobbet.
första dagen idag! fyyyfaaan säger jag bara.. skruvade & målade bänkar
i 5 timmar! min rygg dog..

fast är ju bara 3 veckor så jag får allt stå ut,
blir fint sen när lönen kommer :)

så idag blir det att bara ta det lugnt börjar 08.00 imorn så!

i helgen hände det inte så mycket..
gamla vanliga festfest & åter fest :D

umgåtts med min storebror också som jag aldrig annars brukar göra.
och med Malin min biatch ofc!

på Fredag kommer min pudding hit från linköping :D naaaaajs!
länge sen man träffa henne juuu!<3

jani! va ska man skriva? kommer inte på nåt nu..

skriver kanske senare!!

ciaooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0