söndag!

jahapp nu var det söndag IGEN! usch så tråkigt.
dagarna går alldeles för fort? tycker inte ni det?
snart är man ju gammal & går med rullator? haha! nefy så jag skriver.

Helgen har varit bra :) i fredags vart det party
och igår var jag ju hemma typ hela dagen sen på kvällen
drog jag hem till P där det var fest men jag var Nykter !
hurra för mig! mycket trevlig kväll med underbart folk.
sen var ju vissa personer där helt sjuka i huvudet!
blir så förbannad varför ska du ens vara på samma fest som mig?
efter allt du gjort mot mig? du är patetisk!

menmen orkar inte ödsla min tid på en idiot till peddo!!!

och idag har jag bara kollat film & haft det bra :p
Imorgon blir det att jobba igen :) hoppas på att det blir fint väder,
eftersom jag jobbar utomhus!!

2 veckor kvar sen börjar mitt sommarlov! awesome!

vad ska ni göra i sommar? :)

jag funderar på att åka på lite festivaler och roadtripp ;)
får se hur det blir med det, sommaren är iallafall det bästa som finns!

nu ska jag ta mig en cigg & en kopp kaffe :)


see yaaah
xoxo Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0