varje dag är unik, ingen dag blir som igår!

Prata nyss med en tjejkompis!
blir förmodligen CROSS VM 2-4 juli :D fyfan längtar redan!
kommer äga sönder! skönt eftersom det e sista veckan på jobbet då.
alltså en bra start på sommarlovet :D


ska strax gå ut & gå, röra på fläsket sen blir det sova tidigt
börjar 08.00 imorgon! :s usch! ska sluta 13.00 men tror jag jobbar över 1 timmar
eftersom jag måste jobba av 5 timmar så jag kan va ledig på midsommar :)
har inte jobbat av någon timma än så det e väl dags att ta tag i dom.

BTW!
klockan är 18.40
och jag har inte rökt nånting idag! fast jag ska gå o röka nu men ändå :P
jag e ganska duktig :) hihihi


XOXO Elin Skoglund




Kommentarer
Postat av: Alexandra

fin blogg :)

Jätte fin klänning.



kram!

2010-06-20 @ 20:06:31
URL: http://alexandraburakhon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0