onsdag!

Hej hej hemskt mycket hej! ;)

sitter här hemma & dunkar musik :D
har precis haft massa bruds här på kafferep :) mysigt.

skolan gick kanon idag, fick sluta tidigare.. weeeei :D
imorse låg jag på balkongen & steekte as varmt & skönt
bruuuun blev jag också.
men nu?? hallå solen & värmen ba försvann? :( suger!
brrrr fryser ju tillomed :o

va ute ensväng förut efter skolan oxå och träffa massa gamla godingar :D
det gjorde ärligt talat min dag.

nu/sen blir det fika med ett gammalt ex! trevligttrevligt!
sen ska jag nog bara ta det lugnt. kanske gå på en långpromenix!?
skulle behövas att röra lite på sig känner jag, iaf efter allt godis igår
till filmkvällen :)

kollade ju på en skräck film, den va inte alls läskig bara psyk! :o
asså den blev ju lite creepy eftersom det va helt sajko.. haha!
slumra till i slutet oxå..

Nu ska jag byta om & lite sånt..
går fortfarande inte att ladda upp bilder?


ha en bra dag!
xoxo Elin

hatar fortfarande ditt beteende ditt skabb!?
äcklig är du.. ser ut som en h*ra :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0